Flow Fitness Turner DHT50 hometrainer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Flow Fitness Turner DHT50 hometrainer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

r*************@g******** 24-11-2021

Heb klachten

Beste,
Ik heb deze hometrainer gekocht via Bbol.com, maar reeds van bij het begin werkt de computer niet.
Ik heb dit onmiddellijk gemeld aan Bol.com, met de mail terug dat binnen enkele dagen Flowfitness met mij kontakt zou opnemen. Dat is nu reeds meer dan 4 weken geleden, heb reeds een reminders gestuurd naar Bol, maar tot nu toe heb ik nog steeds niets vernomen.
Het probleem is dat het LCDscherm slechts half oplicht. Ik denk dat uitwisselen vd computer mijn probleem oplost.
Groeten,
Richard De Bock

n**********@h********** 23-09-2021

super revalidatie hulp!

een uitstekend product dat een uitmuntende aanvulling op mijn therapie is gebleken!

Pluspunten

• loopt heerlijk soepel.
  • je kunt hem lekker sportief uitdagend instellen!
  • de prijs/kwaliteitts verhouding is uitstekend!

Minpunten

• geen

j************@g******** 17-08-2021

Zeker een aanrader

Makkelijk te monteren. Goed om verschillende programma's mee te werken. Ook fijn dat je voor meerdere personen kan instellen.

Pluspunten

• makkelijk te monteren
  • meerdere profielen maken
  • heel veel verschillende standen

Sonja Wolter 27-05-2021

Zeer fijne stabiele hometrainer, met groot scherm.

Ik heb deze hometrainer gekocht omwille van de goede revieuws. Ben een zeer sportief iemand die wat pech heeft gehad, ze hebben mij omver gereden. Heb nu een lange revalidatie te gaan. Dit toestel dient daar zeker voor en ook na de revalidatie kan ik hem gebruiken door zijn vele programma’s en de app Kinomap is super. Dus zet er mijn iPad op en kan fietsen in heel de wereld met videobeelden. Je kan mountainbiken of koersen of relaxed een leuke rit doen. Hij zit er aangenaam door zijn brede en zachte zadel. Ben er zeer tevreden over en blij mee. Heb er ook de walkingpad van het merk gekocht en ook een top product.

Pluspunten

• Zowel voor de sportieve fietser en revalidatie
  • Breed zacht zadel
  • Verstelbaar stuur
  • Standaard voor iPad in te zetten voor kino app
  • Makkelijk verrijdbaar

Minpunten

• Geen gevonden

Edwin 16-05-2021

Mooie stabiliteit makkelijk in elkaar te zetten.

Gekozen voor deze na duidelijke uitleg fitwinkel.
Goede dempng voor mn gewrichten.
Met 3 man zo boven gebracht.
Nu de bleutooth nog uitvogelen.

Pluspunten

• Demping
  • Eenvoudige bediening

Ben de Vrught 04-05-2021

Brede, en stevige loopband

Gekocht om te revalideren naar een herseninfarct, fysiotherapie is ook duur. Na een paar dagen loop ik al vertrouwd op de loopband. Totaal geen angst om te vallen. Erg veel programma's om te oefenen. De loopband is robuust van uitvoering. Ik heb vertrouwen dat de loopband mij weer helpt met het goed kunnen gaan lopen.

Pluspunten

• robuuste uitstraling
  • veel programma's

Minpunten

• nog niet gevonden

Alfonso 26-04-2021

Loopband voldoet aan mijn verwachtingen

De inklapbare loopband was eenvoudig te installeren een aantal dagen in gebruik voldoet goed met het aantal mogelijkheden op de display

Bram 16-04-2021

Steeds meer enthausiast van mijn DHT2500i van Flow Fitness

Mijn vrouw en ik worden dagelijks, steeds meer enthausiast van onze nieuwe hometrainer van Flow Fitness, model DHT2500i. We zijn nu 4 maandjes aan het sporten en de corona-kilo's vliegen er weer vanaf. Natuurlijk moet je er wel wat voor doen en gaat het ook bij deze bike niet vanzelf. Maar omdat door zijn zware vliegwiel, het wisselen van de weerstand zo lekker laat verlopen, zonder snukken en dergelijke, is trainen op deze DHT2500i een prettige ervaring. Ook het gebruik van de app Iconsole+ is een leuke toevoeging en biedt je nog meer trainings mogelijkheden. Dus ik zou zeggen: "Gewoon doen". Oh nee, die slogan was van een ander product.

Pluspunten

• Makelijke montage, was snel gedaan
  • NL-talige handleiding
  • Mooi display/console
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Snelle reactie op mails bij vragen

Ben en Marianne 24-03-2021

Prettige machine

Allereerst een prima levering door Fit shop Bodegraven. Goed geïnstalleerd.
Een fijn toestel om te gebruiken, alleen dient de bediening wel enige aandacht.
Maar na een dag kan je niet alles verwachten. Het zal zeker lukken.
Geen spijt.

Herman Zwiers 19-03-2021

Fijne fiets robuust

Veel fijner dan een home trainer. Groot zwaar vliegwiel om ook staande goed te kunnen fietsen. compleet met computertje en houder voor telefoon.

Pluspunten

• makkelijk te monteren

Minpunten

• zwaar om naar het zolder te brengen

Erik Pereboom 18-02-2021

compact, stevig en direct klaar voor gebruik

Keurige communicatie met Bol.com/Flowfitness, afspraak ia afspraak.
Voldoet aan alle voorwaarden, binnen 5 minuten nadat het op de plek staat te gebruiken.
Er komt weinig geluid uit de motor, helder display en een goed breed loopvlak.
Kortom, aan te bevelen.

Tip: mocht je de loopband op de 1e etage willen hebben dan is het handig om vooraf de loopband uit de verpakking te halen. Dan is het vrij eenvoudig om met 2 personen de loopband naar boven te brengen.

Johan Leurink 08-02-2021

Een topper

Ondanks mijn twee linker handen was de montage heel eenvoudig. Daarna vol verwachting een oefenrondje gemaakt. Eerste indruk: heel soepel draaiend, zeer doeltreffende bediening en snelle reactie op handelingen. Werken met Zwift of Kinomap via de uitstekend functionerende Bluetooth verbinding vergroot het plezier nog verder.
Inmiddels ben ik 250 kilometer verder, samen verreden met mijn broer in Zwitserland. Hoe gaaf. Onderweg naar mijn favoriete muziek luisterend terwijl de smartphone dankzij de usb-aansluiting wordt opgeladen. Deze hometrainer maakt fietsen en trainen tot een gezondde verslaving.

Pluspunten

• Eigenlijk alles

Ron 20-01-2021

Goede display, voldoende programma's, uitstekend opklapbaar

Ik wilde een goed product met de voor mij persoonlijk belangrijke trainings mogelijkheden voor een redelijke prijs en makkelijk op te bergen. Kwam uiteindelijk uit bij de Flow Fitness Runner en ben zeker niet teleurgesteld. Bevalt uitstekend.

Adrie Winkelaar 05-01-2021

Veel mogelijkheden qua programma's en instellingen.

De hometrainer heeft voor een ieder wel een geschikt programma dat ook nog eens in niveau's kan worden ingesteld. De zit en stuur verstelling is makkelijk en vooral bij veel wisselen, duurzaam.
Na anderhalve maand werkte de automatische capaciteit verstelling niet meer zuiver. Via een digitale melding bij Flowfitness is er gelijk een garantieactie gestart. Ivm de huidige coronacrissis gaf men aan dat de mogelijkheden beperkt waren om direct langs te komen. Na een prettige mailwisseling is de verstoring opgelost.

Pluspunten

• Makkelijk te verstellen
  • Veel instel mogelijkheden
  • Goede back-up bij verstoringen
  • Geeft motivatie om te gebruiken

AJ 06-12-2020

Jammer van het kabeltje!

Degelijke hometrainer, makkelijk te monteren. Jammer dat de kleuren van de kabeltjes net verkeerdom zitten, daardoor ben ik 10 minuten bezig geweest met het aansluiten van één kabeltje! Beetje knullig. Werkt goed met iconsole app, alleen ik krijg nog geen street view te zien, wat wel beloofd wordt! Houdt je in ieder geval bezig tijdens het fietsen, waardoor je het minder snel beu bent.

Pluspunten

• manuele instellingen simpel, direct foetsen.

Minpunten

• aansluiting kabels is beetje knullig

Kamp 27-11-2020

Netjes afgewerkt en makkelijk in elkaar te zetten

Ik ben al iets ouder en wil, ook bij slecht weer, in beweging blijven daarom een hometrainer aangeschaft. Na lang vergelijken op internet besloten voor een Flow Fitness DHT2500i. Goed verpakt geleverd in een doos met duidelijke handleiding. In elkaar gezet met z'n tweeën in drie kwartier. Ziet er goed verzorgd uit en werkt als een speer. Alleen de internet programma's zijn niet helemaal gratis, maar 14 dagen op proef en daarna abonnement.

Pluspunten

• Goede Nederlandse handleiding
  • Makkelijk in te stellen stuur en zadel

Minpunten

• Internet programma's betaald

andre maes 17-11-2020

loopband

gisteren besteld vandaag geleverd perfect ,al eens uitgeprobeerd loopt lekker goede aankoop.
installeren was 10 minuutjes werk alleen hoop er nog veel plezier van te hebben ook de muziek werk goed

Pluspunten

• stil beter dan verwacht
  • gemakkelijk opbergen

Minpunten

• geen
  • geen

flowfitness dat 2500i 29-10-2020

Goed scherm en duidelijk

Geweldige hometrainer fietst soepel en met gebruik van telefoon of tablet kan je mooie routes fietsen
Ik raad deze hometrainer aan.

Hans 23-10-2020

Klaar voor gebruik

Als onervaren fitness man, van 71 jaar, deze hometrainer aangeschaft. Zo kan ik op slechte dagen toch blijven bewegen. Wat mij het meest aansprak is het verstelbare stuur en zadel. Deze laatste ook nog eens comfortabel. Bij aflevering kon ik gelijk het bedieningspaneel bedienen, dat heel simpel werkt. Voor de vele programma's is er een uitgebreide Nederlandstalige handleiding bijgesloten, die ik nog ga bestuderen. Bij vragen, zo is mij beloofd, kan ik altijd bellen voor ondersteuning.

Pluspunten

• zadel en stuur verstelbaar op vele manieren
  • Eenvoudige bediening van de display.

Minpunten

• stekker van de adapter zit heel laag bij de grond

Elke 18-10-2020

Volledig opklapbare loopband neemt weinig ruimte in

Tot nu toe zeer tevreden,maar heb de loopband paar dagen in huis.
Zeer goed verpakt en bijna volledig gemonteerd. Duidelijke computer en voelt goed aan bij het lopen
Maakt niet veel lawaai.
Na het lopen kan je hem mooi inklappen en wegrijden er zitten ook wieltjes op om zijwaarts te rijden. Ideaal voor mij.Erg tevreden over

Pluspunten

• Duidelijke computer
  • Weinig geluid
  • Neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Fitshow app werkt niet

Gerrit Combee 02-10-2020

Een handige hometrainer van alle gemakken voorzien

Eenvoudig te verplaatsen, je kan trainen met Apps, gemakkelijk te bedienen en de prijs / kwaliteit zit op 't juiste niveau.

Laura 10-08-2020

Confortabel

Deze hometrainer is zeer makkelijk in gebruik. Voor 4 users hoef je maar 1 keer gewicht lengte etc in te voeren. Daarna starten en je kunt je programma gaan fietsen. De handvaten zijn ook verstelbaar evenals het zadel. De fiets is Overzichtelijk en zeer confortabel. We zijn er erg blij mee en is voor jong en oud prima te hanteren. Goede fiets voor jezelf fit te trainen als voor revalidatie. Top!

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Verrolbaar en relatief compact
  • Stabiel
  • Fijne display, niet te groot
  • Zadel is comfortabel

Minpunten

• Adapter als aan en uit unit

Eddy en Andrea 06-07-2020

Prima toestel

Toestel aanvankelijk aangekocht voor hersteltraining na de operatie van mijn vrouw haar knie, dit was juli 2018. Vandaag gebruiken we beide onze Stelvio tot 3 maal in de week. Prima zithouding, elektronische afstelling van het niveau werkt prima, BMI meting, recovery meting en mogelijkheid om via de iPad te concerteren en alzo de vorderingen te volgen. Kortom is dit een prima investering gebleken zowel financieel als naar onze gezondheid.

Pluspunten

• zithouding
  • aflezen van de parameteres

Minpunten

• hartslagmeting via de handvaten is niet accuraat

r.de,vries 04-07-2020

Hometrainer

Gekocht om conditie te verbeteren en revalidatie, is zeer geschikt en was gemakkelijk te monteren, uitstekende gebruiksaanwijzing. wij zijn zeer tevreden

Peter 30-06-2020

Mooie machine

Prettige hometrainer ()DHT2500i) die makkelijk te bedienen is; stabiel en fiets uitstekend. Met Kinomap een perfecte toevoeging voor de training.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • fiets prettig